ASIAKASPALAUTE

Hyvä asiakkaamme, haluamme kehittää toimintaamme ja myös tarjota sinulle ja lemmikillesi parhaan mahdollisen palvelukokemuksen. Pyydämme tämän vuoksi sinua arvioimaan toimintaamme.
Palautetta voit antaa joko tällä palautesivulla tai täyttämällä paperisen lomakkeen vastaanoton odotushuoneessa.
Halutessasi voi mainita päivämäärän, jolloin olit vastaanotolla tai henkilön, jolle haluat palautteesi kohdentaa. Jos haluat meidän ottavan yhteyttä sinuun, ilmoitathan yhteystietosi. Voit toki antaa palautetta myös nimettömänä.

Nimi tai nimimerkki

Sähköpostiosoitteesi. Tarvitaan, jos haluat palautteeseen vastauksen. Emme anna osoitteita kolmansille osapuolille.

Palvelu(t), jota palaute koskee:
Ajanvaraus puhelimessaAjanvaraus internetissäIlmoittautuminen vastaanotollaEläinlääkärin vastaanotollaMaksaminen vastaanotollajokin muu

1. Palvelu vastasi odotuksiasi:
erinomaisestihyvintyydyttävästihuonostierittäin huonosti

2. Henkilöstö kohteli sinua ja lemmikkiäsi:
erinomaisestihyvintyydyttävästihuonostierittäin huonosti

3. Sait riittävästi tietoa lemmikkisi vaivasta ja jatkohoitosuunnitelmista:
erinomaisestihyvintyydyttävästihuonostierittäin huonosti

4. Toiveesi hoidon suhteen otettiin huomioon:
erinomaisestihyvintyydyttävästihuonostierittäin huonosti

Erityisiä kiitoksia, moitteita tai muuta palautetta:

Kävin vastaanotolla (päivämäärä ja kellonaika):.

Haluan kohdentaa palautteeni:

Kokemuksesi perusteella suosittelisit vastaanottoamme ystävällesi:
KylläEi

Kiitos vastauksistasi!